Table of Contents
Ook zou je de restjes kralen mee kunnen geven als ze nog niet helemaal klaar waren of als je weet dat je het zelf niet meer gaat gebruiken. event id 4771. Als laatste tip geven we je mee om tussendoor foto’s te maken. Plaats deze foto vervolgens op je social media kanalen zodat andere mensen weer zien dat je workshops geeft en hoe gezellig het eruit ziet
Maak een close-up foto maken van de gemaakte armband, deze foto kun je zelf later weer delen via Facebook of andere social media kanalen. Maak een leuke groepsfoto en stuur deze door naar diegene die langs zijn geweest. Dit is een leuk aandenken en wie weet posten ze dit zelf ook nog op hun facebook, gratis promotie is altijd mooi meegenomen.
Je schrijft nooit zomaar. Wel altijd voor een resultaat - apple event 9 september. Wat is jóuw schrijfdoel? Je bezoekers boeien en raken? Of fondsen werven? Vrijwilligers motiveren? Deelnemers lokken? Weet je, eigenlijk maakt het niet uit. Want het draait om de hersenen van je lezer. En die hebben geen knopje dat schakelt tussen het ene doel en het andere
Want dan weet je ook hoe jij moet schrijven (sinterklaasfeesten). Dat is exact wat je leert – en oefent – op deze dag. Nadien krijg je een extra kans om met individuele feedback verder te trainen (event planner antwerpen). Ontdek hoe je schrijft voor je doelgroep (niet voor jezelf of voor je baas). Hoe zuig je een lezer in jouw tekst (zowel scherm als papier)? Hoe lok je meer respons uit met je webtekst, artikel of mailing? Hoe zorg je dat je lezer leest wat je wil zeggen? En doet wat jij wil? Je gaat met massa’s tips en inzicht naar huis
Kleine spoiler: AI is het knechtje. Niet de meester. Jouw copy-skills zijn belangrijker dan ooit. Zelfs wie niet creatief is, krijgt de respons op zijn of haar teksten de hoogte in. Want copywriting is geen abracadabra. Je leert in deze sessie ‘hoe teksten gelezen worden’. En hoe je ze dus moet schrijven.
De nuttige tips uit deze sessie zijn direct toepasbaar op teksten voor scherm en papier - dls event. Maken we dan geen onderscheid tussen webtekst of pakweg een mailingbrief? Nee. Op deze workshop hoor je waarom het nonsens is om dat wel te doen. Nu ja, toch voor 90%. En die overige 10%? Ook daarin word je kort ingewijd
Als deelnemer neem je een tekst van jezelf of je organisatie mee. Dat is alvast wat materiaal om mee te werken in de workshop. Eerst krijg je de praktische aandachtspunten mee op een meer gestructureerde wijze. Daarna is er ook telkens wat oefentijd en bespreking. Je verlaat de workshop met tips die je de dag nadien al toepast.
Optioneel krijg je nadien nog een extra individuele feedback op een opdracht. Na een tijdje maak je in overleg een online afspraak voor een grondige individuele copy-consult - vacature event manager. Jij legt je herwerkte tekst voor. Als copy-dokter maakt de trainer dan een diagnose. Reken op 30 tot 45 minuten. Bovendien zal de 6,75 uur deze dag voorbij vliegen
Iedereen die af en toe (of zelfs vaak) een (publieksgerichte) tekst schrijft. Een opvallende brief, leesbare brochure of vlotte e-mailing. Een goede folder, boeiende nieuwsbrief of overtuigende productbeschrijving in je museum(web)shop. Of gewoon leesbare tekst voor je website (die ook nog eens gevonden wordt door Google). Iedereen die deze teksten beter wil laten scoren en wil dat ze meer respons geven.
Iedereen die wil weten wanneer AI-tekst nog ça va is. En ook wanneer AI-tekst moeiteloos de ‘grijze-muis-prijs’ wint. Iedereen die op tijd inschrijft. Want we houden de groep klein genoeg om werkbaar te zijn (klantevent organiseren). Hoe je een fictieboek moet schrijven - event loop. Dat is iets helemaal anders. In deze workshop gaat het om tekst waar jouw lezer eigenlijk niet te veel tijd wil insteken
Dus 99% van al jouw teksten … 'Technisch' goed schrijven: Je krijgt inzicht in de scanning vóór men start met lezen (trek je lezer je tekst in) (event center). Wat houdt de lezer aan het lezen? Ik verklap het je al: eenvoudige taal + extreem focussen op het standpunt van je lezer
Prof. Siegfried Vögele leverde de onderbouw voor de tips op dat vlak. Dit is het grootste deel van de workshop. Als je dit toepast dan krijg je al heel goede en leesbare teksten. Psychologie van overtuiging: We staan stil bij de principes van overtuiging van prof. Robert Cialdini. Pas je ook dit toe? Dan ga je van heel goede en leesbare tekst naar overtuigende tekst.
Elke workshop verloopt een tikkel anders. Dat hangt af van de interactie met de groep. Maar bovenstaande is dus het doel. Vorige deelnemers vonden het een goede mix. Dus dat houden we zo. “De workshop is onmiddellijk te gebruiken.”“Interactief met veel voorbeelden.”“Tijd om zelf te oefenen op eigen teksten is heel waardevol.”“Ik heb enorm veel bijgeleerd van iemand met veel passie (jobs event manager).”“Er moeten ook broodjes met preparé zijn”* *Leugentje: niemand vroeg om preparé
Een prijzenkastje aardig gevuld met hoofdvogels en ereplaatsen bij verschillende marketingcommunicatieprijzen. De Wablieft-prijs (met CM) en 6 podiumplaatsen bij De Gouden Veer tonen dat hij weet wat schrijven is. 12 mei 2025, van 9.30 tot 16.30 uur Workshop: je gaat actief aan de slag, de theorie wordt beperkt tot het hoogst noodzakelijke.
Het voorjaar van 2025 brengt opnieuw een ruim aanbod aan nascholingen voor iedereen in het brede onderwijsveld, met aandacht voor de meest recente evoluties in het onderwijslandschap. Ontdek het aanbod op deze website of via de themaboekjes voorjaar 2025. Wil je informatie van CNO op jouw maat ontvangen in je brievenbus of mailbox, lees dan hier - event booth hoe je jouw communicatievoorkeuren instelt! Op de pagina vind je allerlei leermiddelen, van lespakketten over praktijk- en inspiratiegidsen tot opnames van webinars
In welke school in het basisonderwijs je ook lesgeeft, iedereen heeft vroeg of laat een leerling met nood aan taalsteun in de klas. Je wil deze leerlingen die de onderwijstaal onvoldoende beheersen extra leerkansen aanbieden, maar hoe doe je dit het best? Het onderzoek naar (. token generation event) vertaalde wetenschappelijke inzichten naar
Binnen dit project startten 18 scholen uit het basisonderwijs eind 2022 aan een tweejarig traject om het schoolteam te . Met wetenschappelijk onderbouwde kaders als fundament werkten zij op maat van de school aan een (), waarin visie, doelstellingen en concrete acties hand in hand gingen. Via concrete handvatten en praktijkvoorbeelden ontwikkelden zij hieruit voor hun school.
Na een startdag bij CNO en een bezoek aan de starterscholen konden ook zij stappen zetten in het opzetten van een taalbeleidsplan en taaltrajecten op hun school - event organiser. Alle kennis en ervaring die CNO, Thomas More en de deelnemende scholen opdeden in de voorbije twee jaar, delen we via de gloednieuwe projectwebsite
aan bod binnen een bepaald thema of voor een specifieke doelgroep. Noteer alvast de data voor voor 2025 in je agenda. Bij themadagen waarvoor je nu reeds kan inschrijven zie je de titel als aanklikbare link (personeelsfeest vieren). Beschikt jouw school over één, een aantal of veel iPads? Maar weet je niet altijd hoe je met de iOS-apps kan werken, welke toepassingen geschikt zijn voor jouw leerlingen of hoe bepaalde apps ondersteuning kunnen bieden bij het leren? Tijdens deze nascholing ontdek je de functie van de verschillende apps en krijg je tools aangereikt om het geleerde toe te passen in jouw lessen
Je krijgt noodzakelijke kaders mee die je onderwijsaanpak ondersteunen, zodat je versterkt naar je klas terugkeert. Ontdek het ruime nascholingsaanbod van CNO voor het voorjaar van 2025 op de manier die bij jou past! Gebruik de van onze website via de knop 'Nascholingsaanbod. event stage' links bovenaan. Ga via de zoekfunctie van onze website rechts bovenaan
Je hebt bij CNO? Klik op onderstaande knop om een account aan te maken. Vul zeker het waar je actief bent aan, je en indien van toepassing de die je geeft. Zo ontvang je enkel informatie die voor jou relevant is. Het Postgraduaat Leerlingenbegeleiding in het secundair onderwijs is sinds jaren een vaste waarde binnen CNO.
YouTube voor ondernemers is een jaarprogramma, maar niet omdat het zo lang duurt om alles te leren. event website. Juist niet. Je leert al doende – en ik help je bijsturen en verbeteren onderweg. Daarom begin je ook zo snel mogelijk met posten. Een richtlijn: ga zo snel mogelijk twee video’s per maand op je kanaal plaatsen
Dus stel niet uit. Begin, leer, groei. Op een andere manier kom je er niet.
Als het draaiboek af is en we precies weten wat we willen horen, gaan we . Met professionele apparatuur om gesprekken op verschillende plekken goed op te nemen (aan tafel, op locatie, bewegend, onderweg etc - teambuilding met AI.), ga ik op pad of bouwen we een studio op in jullie restaurant, afdeling of kermisattractie
Ook gasten worden persoonlijk door mij begeleid, zodat ze ook in geuren en kleuren vertellen, wat we graag willen weten. Ook ? Dat kan! Dan komt er een cameraman/vrouw mee die alles perfect vastlegt in beeld. Ook de gehele kan ik voor je doen inclusief natuurlijk om je podcast alvast te promoten.
Al deze stappen (en de kosten ervan) bepalen we samen in de eerste fase. (facebook event cover size)
Navigation
Latest Posts
Stage Event
Harry Potter Event
Sky Sports Main Event